Se enkelt indlæg
Gammel 03-11-2011, 00:45   #9
Vejleq31
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 05-07 2011
Indlæg: 12
Styrke: 13
Vejleq31 er ny på vejen
Hehe

Citat:
Oprindeligt indsendt af Persille Se meddelelser
Hej

Din sygdom er stationær, den bliver aldrig bedre. så skal du videre til flesjob, efter min mening, så det er det du siger til din sagsbehandler.

Som jeg forstår dit indlæg, så kommer du aldrig op på fuld tid igen.

ergo så hedder det flex, når du har mulighed for at arbejde 25t/uge.

har selv morbus Crohn og Morbus Bechterew og er ikke afklaret endnu, men skal til samtale i morgen ang. arbejdsevne praktik plads.
Oh my hvor det lyder bekendt det med fritidsbeskæftigelse det med at være syg.. Jeg har haft colitis siden jeg var omkring 18 år hvor jeg akut blev indlagt - jeg havde efterfølgende en masse undersøgelser ved egen læge i mange år uden de kunne finde ud af hvad der var galt - blev efterfølgende sendt videre til sygehuset, også der gik der noget tid før de fandt ud af det.. Jeg fik diagnosen for 5 år siden og har så længe jeg kan huske kæmpet med mavesmerter, forstoppelse/diarre, ekstrem træthed - jeg har rendt min læge på sygehuset på døren mange gange med alle mine symptomer men blev fejet af med at det nok var årstiden der var skyld i trætheden og mit afføringsmønster tog han ikke så højtideligt da vi alle jo har et forskelligt aff.mønster... Ja 6-8 gange om dagen det er da helt normalt!!! Men var nu til samtale med ham igen i mandags hvor han egentlig havde ændret kurs og bekræftede mig i det jeg troede der var galt... Det er 13 år siden - håber bare at kommunen nu vil være fair da jeg ikke orker den tur op ad bakke som det har været i mange år...
Vejleq31 er ikke logget ind   Besvar med citat