Se enkelt indlæg
Gammel 17-11-2013, 09:49   #5
puttekv
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 16-11 2013
Lokation: Horsens Kommune
Indlæg: 4
Styrke: 0
puttekv er ny på vejen
Hej Webmaster og nøgnetæer
var ude i fleksjob fra 2008 - 2010 og inden jeg blev fyret overvejede jeg at gå fra 15 ned til 12 timer da det var blevet hårdere for mig.

men fyringen på grund af besparelser kom mig i forkøbet.

siden har jeg været ude i 3 praktiker hvor de overhovdet ikke har lyttet til skåne behov det sidste var relevant let borset fra at lave kaffe 6 gange og hælde det på thermokander .

jeg har en højre skuldre der kalker til, og når jeg får ondt der bruger jeg højre mere og den bliver overbelastet jeg er højrehåndet .
jeg har slidgigt i nakke og ryg ryggen har det faktisk gået m ok med ind til nu.

min læge har siden 2003 givet mig blokader i skuldre hver ½ år men det kan han ikke mere da det de sidste 3 gange har sprøjtet ud igen i hovdet på ham igen. siden jeg blev fleks jobber har jeg så fået hjerteflimmer som ikke er slemt nok så hjerteafd. vil gøre noget med indgreb men jeg føler når jeg bliver presset det kommer oftre , så har jeg fået for lve nyer tal og har fået et knoglefremskring på højre fod

så jeg har nok at slås med .

jeg får medicin for hjerte for at mindske hjerteflimmer og derforuden blodtryks fortyndende medicin for at undgå blodpropper i hjernen det kan se når man får hjerteflimmer.

så derfor må jeg kun får 6 panodil 635 mg på recept pr dag og det er lang fra nok har dagligt ondt .

og siden vi prøvede med blokade for 1 år siden og lægen har meldt ud at jeg ikke kan får mere har jeg bare fået mere og mere ondt i skuldrene og nakken da det jo hænger lidt sammen så sidste jeg var til kiropragter hjalp det ikke

føler når jeg fortæller kommunen det at de ikke lytter .
da jeg var til praktik samtale den anden spurgte de mindst 5 - 6 gange hvor de skulle finde mine nitroglycerin hvis jeg fik et blackout hvilke jeg forklarede ghver gang at det var ikke sådan hjerteflimmer var men at det gav høj puls den har været oppe på 180 men det ville de ikke høre

men nogen siger at kommer man ned på under 2 timer så er man næsten sikker på førtidpension .

hvad ved i om det her inde

Hilsen puttekv

Hilsen Karin
puttekv er ikke logget ind   Besvar med citat