Se enkelt indlæg
Gammel 12-01-2012, 18:15   #14
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Ja du skriver bare dine kommentarer til Ressourceprofilen og så SKAL de vedlægges.
Du skal ikke skrive under på noget du ikke er enig i, så jeg vil absolut også sige, skriv endelig ikke under.

Henvis evt. til Persondataloven:
http://www.datatilsynet.dk/borger/mi...e-oplysninger/
Herunder: "Myndigheden skal notere dine protester ned, så det ses i sagen, at du har en anden opfattelse end den offentlige myndighed."

Min SB krævede ikke, at jeg underskrev min Arbejdsevnevurderingsjournal, for selv om en del fejl var blevet rettet, var det og er den et stort makværk, med stadig mange urigtige oplysninger og fejl, og fuldstændigt rodet, efter så mange har været inde om rode rundt i den.
Så den blev indsendt uden min underskrift, og jeg skriver af princip aldrig under på noget jeg ikke kan stå inde for - det er en helt basal rettighed du har, man må på ingen måde tvinge en borger til at skrive under på noget, hvor borgeren ikke er enig i ALT hvad der står, for det er jo hvad man erklærer sig enig i når man underskriver.

Så du siger bare til hende, at du sender dine kommentarer, som skal vedlægges journalen, og den ikke bliver underskrevet af dig, og det ikke kan kræves overhovedet.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat