Se enkelt indlæg
Gammel 20-01-2011, 00:25   #33
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Thumbs up Miraklernes tid er IKKE forbi....

Til middag modtog jeg en nedslående mail, der fratog mig noget nødvendig støtte, i denne sidste afgørende fase mod "normalisering" og udslusning fra "Dødsgangen" - som min FP-tid har været.

Sammenlagt med hele sidste uges (og dennes) knas med IT - som er min eneste livline (på nær psykologen) til noget der minder om menneskelig kontakt- nært forestående nedbrud af tudsegammel hvidevare og en telefon der går ud midt i samtaler, rudekuverter og svimlende tal, hedeture og dokumenteret hyperældning af vitale organer, forhøjet blodtryk og bodegavom, gik gassen simpelthen HELT af ballonen over den mail.

Hjørnetænderne foldede sig pænt med mig ind i fosterstilling, og jeg voldhulkede ned i psykologens telefon - i 45 minutter. (Fedt hun tog den.)

"hjernen er en kirtel der producerer snot" troede lægerne i 1400-tallet - i eftermiddags var jeg tilbøjelig til at give dem ret.

Min hjerne og mavesyre kørte stadig på højtryk da jeg lagde på, men jeg o-r-k-e-d-e ikke engang at rejse mig og gå på toilettet. Min krop var så træt, som den ikke har været længe.

Så ringede telefonen (med hemmeligt nummer - det er så tryghedsspredende) og en venlig kvindestemme jeg ikke genkendte præsenterede sig.
"det er mig inde fra HF (Jobcentret) som lovede at ringe tilbage, og fortælle hvor din sag havnede ( gjorde hun det, i går??) - det er mig der har fået den ( oooo kååå, måske ikke helt skidt??) .............og jeg bevilger den uddannelse".





WHAT???

I sidste liv (samtalen igår) kunne der ikke gives så meget som et nanograms fornemmelse for noget i retning af et slag på tids-tasken - og nu er den bevilget???

øhhhhhhhh
Jamn jam - FEDT!!!
HURRAH!!!

Tilsammen aftalte SØD DAME og jeg så PRÆCIS hvad hun skulle skrive i min journal, HVEM der ringede til hvem, og hvordan jeg kunne bevare styringen af projektet - det er jo trods alt mit liv det drejer sig om...

I de næste dage afklarer min SR med juristerne, om det kan lade sig gøre, at forblive på FP i en periode, og så få selve uddannelsesudgifterne alene, dækket af Reva.

Belært af Skarntydebitter erfaring med Systemet, smider jeg ikke nogen Seler, før Livremmen kan holde.

Og som vi herinde jo alt for godt ved, kan det tage længe - meeeget længe - at AFKLARE en situations holdbarhed - ikke sandt?

Sidst redigeret af L.S.; 20-01-2011 kl. 01:16.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat