Se enkelt indlæg
Gammel 28-09-2010, 17:32   #37
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
ja, så er første besøg på sygehuset overstået. hvor jeg i bogstaveligste forstand blev tjekket både i hoved og røv..hæhæ..

lægen var vældig flink, og grundig. og ville sende mig til scanning af bugorganer og hm kaldte han det ikke noget med knoglemamografi/røngten.. altså 2 forskellige undersøgelser.
men efter han regnede på min BMI lavede han scanningen om til en CT scanning..hæhæ.. for som han sagde jeg er for fed til alm. scanning og min BMI for høj... ja det skal man jo ikke kigge længe for at opdage...

men det har jeg helt ærligt ikke overskud til at lade mig gå på af.. der er så meget andet at blive depri af.

så nu kan jeg jo sende en ny opdatering til socialrådgiveren. dog har jeg tænkt mig at lade være denne gang, for ellers giver det jo bare dem en god undskyldning for at vedblive med at trække min sag i langdrag.

Det var de korte nyheder..

lægen kunne iøvrigt ikke forstå at jeg ikke skulle vedblive at være i kontakt med reumatolog, han troede jeg skulle have en form for behandling af fibromyalgien, men blev enig med sig selv om at behandlingen så var den lette motion jeg var anbefalet..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat