Se enkelt indlæg
Gammel 16-11-2014, 18:02   #1
Doglover
Ny på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2014
Indlæg: 15
Styrke: 10
Doglover er ny på vejen
Rækkefølge/regler mht at sende sag i rehab.teamet!!

Jeg er forvirret, meget forvirret og har brug for at få helt klart forklaret hvordan rækkefølgen og reglerne er for at komme til mødet i rehabilieteringsteamet.

Kort fortalt: Jeg har været fleksjobber siden 2003 og har indtil nov 2013 arbejdet på gammel ordning, men blev fyret pga sygdom og fordi jeg simpelthen ikke kunne mere. Jeg har siden været sygemeldt og syg på LY (jeg var sygemeldt i et år, før jeg blev opsagt)

Min sagsbeh. og jeg har så mere eller mindre arbejdet hen mod rehabiliteringsteamet mhp at få mig på førtidspension, da min funktionsevne er ikke eksisterende og jeg sover min 20 timer i døgnet. Jeg har flere alvorlige sygdomme, som alle er stationære, ikke kan behandles og som er invaliderende.

Vi har udfyldt den forberedende del sammen (jeg fik den til gennemlæsning og underskrift) og min sagsbeh. havde den derefter igennem screeningsteamet i kommunen, som fandt min sag belyst nok og jeg har derfor lige fået lavet LÆ265 (min læge støtter bestemt også en førtidspension).

Jeg har så spurgt min sagsbeh. hvad der så skal ske nu??? Og har fået at vide, at nu bliver min sag sendt til rehab.team og så venter vi på en tid.

Dog er jeg blevet oplyst fra anden side om, at jeg skal have den til partshøring igen, da jeg skal se hvad min sagsbeh har indstillet mig til - men det siger min sagsbeh, at de ikke gør i min kommune?? Der må sagsbeh. slet ikke tage stilling til hvorfor jeg skal i rehab.teamet??
Min sagsbeh. siger også at selvom h*n deltager i mødet, så må h*n ikke sige noget overhovedet, h*n skal bare være tilstede??

Er det rigtigt? Håber nogen kan hjælpe mig, jeg er ved at blive vanvittig
Doglover er ikke logget ind   Besvar med citat