Se enkelt indlæg
Gammel 11-07-2012, 15:35   #10
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af stefansson Se meddelelser
Kommunen siger også at min læge ikke har noget med min situation at gøre, og kun lægen på rigshospitalet!
De er sgu så frække i de kommuner - hvis nu der blev ansat nogle socialrådgivere, der havde kendskab til loven, så ville meget se lysere ud for alle!

Stefansson, desværre har jeg ikke den store viden lovgivningsmæssigt, men jeg mener helt bestemt, at netop en sådan rundbordssamtale er en lovmæssig foranstaltning, som kommunerne (sagsbehandlere, ikke socialrådgivere) overspringer gang på gang!

Jeg har ikke tid lige nu til at lede i min K10-mappe (mener paragraffen er noteret lang tid tilbage), håber nogen af de §-kyndige kommer forbi din tråd, ellers vil jeg vende tilbage.

Umiddelbart vil jeg mene, du skal holde fast i den rundbordssamtale.

Alternativt kunne du spørge de socialrådgivere, der for tiden er på K10:

Ricky eller FrkM. Papdronning svarer også meget kompetent på lovspørgsmål.

P.S. Vovse kom før mig, men den blanket, som Vovse taler om, hedder LÆ 165 og kan indsendes af lægen uden anmodning fra kommunen.


P.P.S. TOG mig tid: Det job, du er opsagt fra, kan det betegnes som en "erhversrettet foranstaltning" eller tjene som sådan?

Hvis ja, så er det Retssikkerhedsloven § 7 a (som ifølge advokat altid overtrædes), der indeholder en rundbordssamtale. Du må lige selv google den.

Sidst redigeret af Carmen; 11-07-2012 kl. 16:02.
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat