Se enkelt indlæg
Gammel 01-02-2010, 15:36   #21
Smidt
Klart Afhængig af K10
 
Smidts avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2009
Lokation: København
Alder: 61
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 11
Styrke: 16
Smidt er ny på vejen
Jeg var hos min læge i fredags, hun havde skrevet en mali om mandagen til mig, om jeg kunne komme fredag d 29.1 hun ville tale med mig om, noget som socialrådgiveren fra den private aktør, jobcenter havde hyret til at få mig i arbejdsprøvning…. Nå men jeg kom jo ind til min søde læge, jeg havde jo en at mine huske lapper med, så det tog vi først, det var hele den info. Som min mand og jeg havde fået på Gentofte om tirsdagen, med alle mine skader efter meningitis.

Det talte vi så lidt om og hun ville indhente de oplysninger fra Gentofte så de kunne komme med til hjerneskadecenter.

Nå men min læge fortalte så at hun havde fået et påkald fra socialrådgiveren i det private firma, (jeg havde givet tilladelse til at de og jobcenter indhente relevante oplysninger på hvorfor lægen sygemeldte mig) men socialrådgiveren, havde sagt til min læge at når hun sygemeldte mig, kunne det få økonomiske konsekvenser for mig, jeg kunne risikere at sagsbehandleren på jobcenter ville hive mig af sygedagpengene, og så ville jeg ikke få økonomisk hjælp, fordi jeg er gift….

Min læge vurdere at jeg, har så mange skader, at det bedste ville være en midlertide pension. Hun siger også at sagsbehandleren på jobcenter godt kan finde på at underkende hendes vurderen.

Min læge vil prøve at se om hun kan komme i kontakt med den sagsbehandler på jobcenter, som jeg har, jeg kunne jo ikke fortælle hvad vedkommende hed, da jeg skifter sagsbehandler hele tiden.

Men min læge sagde så at jeg skulle skrive en mail til socialrådgiveren i min fagforening, det gjorde jeg så i fredags, men har ikke hørt noget endnu, skrev ellers det haste og at min mand og jeg meget gerne ville have et møde.

Oven i alt dette er jeg jo langt fra færdig behandlet jeg går jo og venter på at komme til behandling på hjerneskadecenter.

Jeg må indrømme at, jeg slet ikke kan tåle alt dette alt snøre sig sammen inde i mig.

Og min mand og jeg har jo talt om alt dette, og vi er helt enige, om at det kommer slet ikke på tale at blive skilt…

Men er bare helt nede ØV og ØV.

Så hvis der nogle der har nogle gode råd til mig og min super støtte af en mand, tager vi gerne i mod.

__________________
DU SKAL HUSKE AT PASSE PÅ DIG SELV!!

Førtidspension d 01.09.10

http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/

Sidst redigeret af Smidt; 01-02-2010 kl. 17:15.
Smidt er ikke logget ind   Besvar med citat