Se enkelt indlæg
Gammel 06-11-2006, 10:13   #7
hanne
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 17-11 2005
Indlæg: 6
Styrke: 0
hanne er ny på vejen
RE: flexjob og varighed

Hej hejdien
Tak for dit svar.Jeg vil med det samme kontakte det faglige hus.Hvor er det godt jeg fandt frem til siden her.
Jeg arbejder i en reception-kontor.
Jeg har engang været medlem i HK., men jeg synes ligesom dig,at behandlingen ikke var særlig god.
Jeg har været inde i kontorfaget i mange år.Den løn jeg får udbetalt idag fik jeg også for 20. år siden.
Jeg er selfølgelig klar over, at min situation ikke er den samme.Jeg fik ødelagt min ryg fordi jeg selv passede min mor i 8. måneder indtil hun døde.Jeg fik ikke hjælp fra kommunen,så jeg måtte selv bære rundt med hende,tværtimod de sagde når jeg ikke var tilrådighed på arbejdsmarkedet i den periode måtte jeg tilbagebetale den kontanthjælp jeg fik i det tidspunkt.
Ak ja så galt kan det pludselig gå.Min ryg blev smadret.Lægerne på Nyborg hospital erklærede mig 100% uarbejdsdygtig,min egen læge mente jeg kunne klare 3-4 timer om dagen.Det blev ikke bedre da min mand pludselig døde,så jeg blev smidt ud i et flexjob på 37. timer om ugen,det er nu blevet sat ned til 32. timer.Nok om det.Jeg skal heller ikke beklage mig alt for meget.men tak for linket.
Hanne[mail][/mail]
hanne er ikke logget ind   Besvar med citat