Se enkelt indlæg
Gammel 07-05-2017, 17:26   #2
Nørd
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2014
Indlæg: 1.079
Styrke: 11
Nørd er ny på vejen
Selv ville jeg kontakte sagsbehandleren skriftligt, enten via mail sendt til fællespostkasse eller aflevere brevet nede hos kommunen mod kvittering og anmode om at blive informeret om hvad der nu skal ske.

Hvis sagsbehandleren stadigt ikke svarer ville jeg klage til jobcenterchefen.

Med hensyn til økonomien indtil sagsbehandleren reagerer, så er lovgivningen at kommunen inden ressourceforløbets slutning skal tage stilling til hvad der fremover skal ske og hvis de ikke har nået det skal ydelsen fortsætte indtil kommunen har taget stilling, se min markering i nedenstående.

http://www.sociale-rettigheder.dk/forum/post5397.html
Citat:
Ophør af ressourceforløb
Kommunen skal inden ressourceforløbets afslutning træffe afgørelse om, hvilke indsatser der skal iværksættes fremadrettet.
Kommunen kan ikke blot forlænge et ressourceforløb. Kommunen kan give et nyt ressourceforløb, hvis betingelserne er opfyldt, og kommunen følger de særlige sagsbehandlingsregler, der gælder for at tilkende et ressourceforløb, herunder at udarbejde rehabiliteringsplan og forelægge sagen for rehabiliteringsteamet.
Hvis kommunen ikke når at tage stilling til, hvilken foranstaltning der skal iværksættes efter ressourceforløbet, skal ressourceforløbet og ressourceforløbsydelsen fortsætte, indtil kommunen har taget stilling.
Nørd er ikke logget ind   Besvar med citat