Se enkelt indlæg
Gammel 01-11-2007, 11:32   #17
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Kunne ikke få skemaet til at virke så sender det på denne måde i stedet. NR 17

Her er min historie.


Aalborg Kommune, tidligere Hals kommune

får sygedagpenge der er blevet forlænget 2 gange

Har følger efter hjernerystelse og brækket bækken(trafikuheld)
Her neuropsykologspeciallægeerklæring på postcommotionelt syndrom og en spesiallæge i ortopædisk kirurgi har undersøgt mig og der er ikke noget at gøre ved mine daglige lænde/bækken smerter.

Min sag har været i arbejdsskadestyrelsen og de vurdere 35%varige mén.

Havde inden ulykken 37 timer job og prøvede også at komme tilbage dertil, kom til sidst op på 37 timer men lå så også bare på sofaen når jeg kommer hjem....så det endte med en sygemelding og min arbejdsgiver og jeg blev til slut enige om at vi måtte afslutte samarbejdet.

var så fuldtidssygemeldt fra 1/8-06(derfor havde kommunen refunderet meget af min løn til arbejdsgiver) gik hjemme uden der skete det store pressede så til sidst meget på så kommunen kunne tage sig sammen og finde et sted hvor jeg kunne komme i arbejdsprøvning(havde også fagforeningen-krifa til hjælp) de fandt et sted i en tøjbutik, jeg startede men kunne slet ikke trives der(det var nogle forfinede snobber-slet ikke mig) så henvendte mig på det lokale gartneri og hørte om det var muligt at komme derned, og jeg havde held de ville gerne have mig, min arbejdsprøvning hvor jeg kun kunne klare 3 timer dagligt sluttede officielt 1/3 ca kontaktede kommunen for at høre hvad der videre skulle ske(havde på det tidspunkt ingen sagsbehandler) talte med en anden sagsbehandler og hun sagde at jeg kunne blive ved gartneriet til kommunen fandt ud af hvad der videre skulle ske.
Blev så tildelt en sagsbehandler, og hun mente ikke at jeg kunne blive i arbejdsprøvningen, da jeg jo ikke kunne komme op på flere timer...og pladsen skulle jo holdes åben til andre også.
Jeg stoppede ved gartneriet 1/4 ca og har siden bare gået hjemme, uden der er sket noget overhovedet.

Der er lavet ressurceprofpil og jeg har været meget obs. på at den løbende bliver opdateret, min sagsbehandler mener at arbejdsprøvningen ikke var skånsom nok, trods alle mine skånehensyn var tilgodeset og jobkonsulenten havde skrevet at det var skånsomt nok, alligevel mener min sagsbehandler at jeg vil kunne varetage et 37 timers job(hvis vi bare lige finder det rigtige jeg kan kun sidde 20min. ad gangen-helst stå og gå, jeg må ikke have tunge løft eller bøje forover og heller ikke bøje i nakken eller arbejde i fastlåste stillinger)???

Opfølgning sker når det skal men når der ikke sker noget i sagen så er der heller ikke noget at holde opfølgningsmøde om....

Synes ikke min sagsbehandler lytter til mig når jeg siger at jeg ikke kan klare mere end de 3 timer(har også familien når jeg kommer hjem-og hverken de eller jeg er tjent med at jeg bare lægger mig på sofaen)

Jeg har bedt om aktindsigt, ved ikke med notat pligten???? hvad er det???

Det hele påvirker mig og familien meget jeg er meget irritabel og trist pga den uafklarede sag i kommunen og det går jo altid ud over de nærmeste.

Har nævnt fleksjob for min sagsbehandler da en tidligere sagsbehandler (som jeg kun havde 2md ca og kun telefonisk kontakt til) havde sagt at han ville mene at fleks ville være det bedste i min sag, han var den 2. ud af 3 sagsbehandlere jeg har haft den 1. flyttede med ind til aalborg den 2. havde jeg som sagt kun kort tid og den 3. er hende som har min sag nu, der er overbevidst om at jeg kan klare fuldtid.
hun havde mig sendt på arbejdsmedicinsk klinik og skal snart til møde med hende derfra og en jobkonsulent med henblik på at jeg kan komme i en ny praktik.

Det er sq ikke rimeligt at os der faktisk gerne vil arbejde-selvom vi har svært ved det, ikke kan få lov til det......

Jeg kørte galt(solo)13/7-2005 og var indtil1/5-2006ca stadig på min tidligere arbejdsplads hvor jeg langt om længe havde knoklet mig op på 37 timer det holdt dog kun kort tid så var jeg helt ødelagt,
blev fuldtidssygemeldt og fyret fra mit job(havde3md opsigelse)så fra 1/8-2006 og fortsat(altså over 1 år) har jeg fået sygedagpenge og været i 1 arbejdsprøvning og det er hvad der er sket......

mit skema må gerne lægges ud på siden
  Besvar med citat