Se enkelt indlæg
Gammel 31-07-2016, 08:55   #1
Peter H
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 30-07 2016
Indlæg: 7
Styrke: 0
Peter H er ny på vejen
Man kan blive så overrasket.....

Kender i det med, at tankerne flyver rundt i hovedet og man ikke rigtig kan forstå tingene ? Sådan har jeg det for tiden og vil nu beskrive, hvorfor!

Er pt. i jobafklaring grundet sygdom og fik for en måned siden forlænget min nuværende praktik- efter eget ønske og med fuld accept fra min socialrådgiver.

Var så til samtale i sidst uge og BOM, så var alting forkert. Deres lægelige bagland havde kigget på mine lægeattester og med et, var alting ændret. De mente ikke min arbejdsevne står mål med min lægeattester= de mener der skal være mere i mig og mellem linjerne så underpræstere jeg pt. Så med et trylleslag kunne jeg selv vælge om jeg vil stoppe eller blive i min nuværende praktik og at jeg under alle omstændigheder skulle noget andet. Noget andet som i hendes talemåde betyder, at der skal mere tid på og det er uanset hvor lang tid der så skal gå. Fik desværre ikke det nota af deres lægelig vurdering, men har min lægeattester, også dem fra speciallæge, og der er tingene klokkeklare- både med timeantal pr dag og med maks 4 dages arbejdsuge+ en masse skånehensyn. Jeg kender jo ikke lovgivningen, så kan juridisk ikke gøre noget selv og det giver en træls fornemmelse af afmagt. Har besluttet at jeg vil bruge en privat socialrådgiver til at kigge sagen efter og se, om tingene er i orden. De penge bruger jeg hellere end gerne, så jeg ikke tænker mig mere tosset end jeg et Mon der sidder folk der har gjort det samme og vil dele sine erfaringer ? Bor tæt på Hjørring i nordjylland og anbefalinger af en privat socialrådgiver modtages meget gerne Ønsker alle en smuk dag
Peter H er ikke logget ind   Besvar med citat