Se enkelt indlæg
Gammel 27-01-2015, 21:39   #4
katholt
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2014
Indlæg: 17
Styrke: 10
katholt er ny på vejen
Skal det læses som : At siger jeg ja tak til ress.forløb, er jeg tvunget til at stå den aftalte periode ud - medmindre jeg vil miste min kontanthjælp?
Indhold af ress.forløb skal jo (teoretisk set) laves i samråd med mig, -men på mødet fremgik det tydeligt, at forløbet allerede var tænkt. Mine og min bisidder s kommentarer og protester blev selv ikke taget ind. Eller henvisninger til lægediagnoser som "stationær".

Venter på deres skriftlige indstilling nu.

Jeg kan vel skrive retur om utilfredshed om indholdet ? For det skal vel være fastlagt inden det starter ?
Eller opfindes det undervejs ?

Citat:
Oprindeligt indsendt af Akvamarin Se meddelelser
Hvis du vil søge på det foreliggende skal du være sikker på at det der er kommet i din sag siden du sidst søgte, støtter din pensionsansøgning.

Mht til at afbryde så kan du ikke afbryde ressourceforløbet, uden det har konsekvenser for den ydelse du modtager. Dvs at selv om du ansøger om pension på det foreliggende er du nød til at deltage i ressourceforløbet, hvis du vil have udbetalt ressourceydelse.
Er ressouceydelse det samme som kontanthjælp ?

Citat:
Oprindeligt indsendt af Akvamarin Se meddelelser
Hvis du vil søge på det foreliggende skal du være sikker på at det der er kommet i din sag siden du sidst søgte, støtter din pensionsansøgning.

Mht til at afbryde så kan du ikke afbryde ressourceforløbet, uden det har konsekvenser for den ydelse du modtager. Dvs at selv om du ansøger om pension på det foreliggende er du nød til at deltage i ressourceforløbet, hvis du vil have udbetalt ressourceydelse.
Er det således, at selvom jeg søger på det foreliggende, skal jeg imens den behandles fortsætte med ress-forløb ?
Kan ikke helt gennemskue hvilken konsekvens det hele har....
katholt er ikke logget ind   Besvar med citat