Se enkelt indlæg
Gammel 04-11-2014, 18:01   #12
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 13
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Om at trække sin moral ned over andre.

enborger

Jeg tænker en del over hvem det egentlig er der har et problem her, er det den omtalte person der synes der er et problem og har bedt om hjælp, eller er det dig der har en moral der siger at man ikke skal spilde sit liv ?

Jeg er en af dem der i perioder kan meget lidt, tro mig det irriterer mig at jeg kan spilde dage af mit liv.
Dog vil jeg gerne have mig frabedt hjælp til at blive vippet ud af sengen, hvis jeg ikke giver udtryk for det behov.
Citat:
Hmm nej - jeg fik forleden bekræftet af ham selv, at han skulle til 2 koncerter efterhinanden over 2 dage, hvilket han stod op til! Dvs. såfremt han har noget
at stå op til kan hans sagtens.
Jeg kan også gå til koncert to aftener i træk, uden at nogen skal forarves over at jeg ligger brak, den næste uge, og nærmest ikke magter at få noget at spise.
Der skal ikke komme nogen og tage de to dages oplevelse fra mig, det er slet ikke andre menneskers opgave, prøver nogen alligevel, går der ikke så længe inden de ikke kan beholde deres plads i mit liv, for hvad skal jeg med folk der har total mangel på forståelse for min situation.
Citat:
Det pisser mig af, var han indlagt kom han op hver dag!
Sådan noget pis at sige.
For det første bestemmer du ikke hvem der skal indlægges og med hvilket formål.
For det andet er jeg ALDRIG blevet sendt ud af sengen når jeg har været indlagt, og haft behov for at være i min seng, med min skrøbelighed, eller hvad vi skal kalde det.
Jeg har heller aldrig oplevet andre patienter blive det.
Citat:
Jeg er færdig med at give ham råd, han må selv om hvordan han takler depression og asberg....
Jeg kunne forestille mig at han re glad for at du ikke vil gå og irettesætte ham fremover.

Det kan godt være jeg lyder skrap, men jeg synes simpelthen det er så langt ude det du forsøger (altså at trække din moral ned over et andet menneske)
Samtidig synes jeg du er fordømmene overfor hele gruppen, med dine stereotype holdninger.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat