Se enkelt indlæg
Gammel 03-07-2010, 08:55   #2
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Hej MissMurphey,

Hvis du har det så dårligt som du beskriver, og intet kan derhjemme på grund af de to timers kursus om dagen, så kan man jo sige sig selv at der er noget galt.

Nu kan jeg ikke fortælle dig hvad du skal gøre, men jeg kan fortælle dig hvad jeg ville gøre.

Jeg ville først og fremmest sørge for at få lavet noget derhjemme inden jeg tog af sted til kursus, også selv om det en tid betød at jeg skulle stå en time tidligere op og gå tidligere i seng. Når jeg så kom til kursusstedet, ville jeg lige så stille læne mig ind over bordet, folde mine arme, lægge hovedet på mine arme og lade mig selv falde i søvn.
Hvis og når underviser forsøgte at få min opmærksomhed ville jeg sige, "du må undskylde, men jeg er så træt så træt, jeg var nødt til at støvsuge, vaske gulve, vaske tøj i går", og sig det du har gjort om morgenen.
Jeg ville ligeledes undgå at tage ekstra smertestillende for at kunne klare kurset. Jeg ville blot tage nøjagtig det lægen har ordineret og ikke mere.

Hvis, underviser ikke indenfor 2 uger ønskede at snakke med mig om hvordan det går, eller rettere ikke går, så ville jeg bede om at snakke med ham, og så forklare at det går bare ikke.

Det kan bare ikke passe at folk skal piskes gennem 2 timers kursus/arbejde om dagen, mens deres tilværelse iøvrigt synker helt sammen, hvor de gror til i skidt derhjemme, ikke får ordentlig mad fordi kræfterne til at forberede maden ikke er der, osv.

Det ovenstående er ikke at snyde, men at skære situationen ud i pap for sagsbehandlerne.



Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!

Sidst redigeret af Ragdoll; 03-07-2010 kl. 09:06.
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat