Se enkelt indlæg
Gammel 21-03-2018, 16:19   #66
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Spørgsmål til DUKH ref #65

Kære DUKH.

VEDR.: Rehabiliteringsteamets sammensætning vs kommunens administrative lægekonsulent vs regionale “Sundhedskoordinator”

Vi ved, at den kommunale administrative ansatte lægekonsulent, ikke må sidde i Rehabiliteringsteam,

Vi ved, at formanden for kommunens Pensionsnævn, må sidde i Rehabiliteringsteam og være med til at indstille til sig selv, når denne sidder i Pensionsnævnet.

Ref. Tidligere svar fra DUKH og STAR

Vi ved, at formanden for Pensionsnævnet kan være en patients Mentor.

Med baggrund i følgende:

"Må kommunens lægekonsulent, som både arbejder fast sammen med kommunen og har gjort det gennem min 10 år og som også arbejder på klinisk funktion Frederiksberg, må lægen her være til stede til møder på rahabliternings møde ??
Jeg spurte direkte og lederen sagde at det måtte hun godt !!
Snart er et nyt møde og jeg vil gerne vide, hvordan jeg skal forholde mig


SPØRGSMÅL til DUKH:

Må en kommunal administrativ ansat lægekonsulent, som også er ansat, som regional “Sundhedskoordinator” sidde i Rehabiliteringsteamet, i samme kommune, som denne også er lægekonsulent? Men nu som “Sundhedskoordinator"

Lægekonsulenten har ikke adgang til møder i Rehabiliteringsteamet.

Men hvis man skifter kasket til “Sundhedskoordinator” i samme kommune, hvor man også er lægekonsulent, virker både retssikkerhed og inhabilitet vedkommende, at spørge ind til.


Med venlig hilsen

Venligst ingen debat da tråden bruges som vidensbank
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat