Se enkelt indlæg
Gammel 23-08-2020, 17:10   #1
Goodie77
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2018
Indlæg: 28
Styrke: 6
Goodie77 er ny på vejen
Rehab-team - førtidspension.

Jeg har nu været syg i 13 år, og kan ikke arbejde mere og kan generelt ikke tage mere køren rundt i systemet, og ønsker derfor en førtidspension. Jeg har en lang række lidelser/sygdomme, der er svært kroniske og varige og dermed ikke bedres.

Jeg har været i praktikker, løntilskud og slutteligt den mildeste og mest skånsomme praktik, med alle hensyn opfyldte via kommunen/jobcenter, og selv det kunne mit helbred ikke klare. Der er selvfølgelig papirer på det.

Nu har jeg været ved Klinisk Funktion, hvor de skriver følgende:

At de er enige med mig i, at jeg ikke er i stand til at varetage nogen form for arbejde pga. min helbredstilstand og at yderligere forsøg på dette vil forværre min situation. At jeg har ubetydelige ressourcer i forhold til arbejdsmarkedet, og at tilstanden er varig. At ingen behandling vil kunne medføre tilbagevenden til arbejdsmarkedet. At min funktionsevne er varigt nedsat og ubetydelig i ethvert erhverv. At der ikke kan foretages yderligere udredning eller behandling, som kan udvikle funktionsevnen i positiv retning.

Kan jeg forvente at rehabiliteringsteamet indstiller mig til en førtidspension med ovenstående konklusion fra Klinisk Funktion, som jeg mener rehab-teamet juridisk ikke må se bort fra?
Goodie77 er ikke logget ind   Besvar med citat