Se enkelt indlæg
Gammel 02-04-2017, 20:11   #17
Tristan .
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 08-04 2015
Indlæg: 127
Styrke: 0
Tristan . er ny på vejen
Bange nej, men jeg mener nu også som jjsonn at de nemt kan påvirke ens sag ved at skrive noget direkte forkert.

Feks. står der nu i mine papire at jeg så mange problemstillinger ved nye arbejdsopgaver, det er løgn, jobkonsulent var slet ikke med til rundvisning . Men var knurmis over de flyttede mig til andet sted, uden der heller ikke der blev taget hensyn til skånebehov, så det havde jobkonsulent set som uvilje.

Jeg har også haft temmelig mange kommentarer til div. skrivelser, bla. fra Quick Care, den var da helt gal, blev i tvivl om det var mig hun havde skrevet om. Kan jo ikke undgås at rehabteam vil tænke sit om at der står at jeg klarer indkøb, når jeg kun med nød og næppe kan kører bil, og min. 12 km. til nærmeste butik. Der var mange rettelser .

Men lidt sjovt er det nu at da jeg sendte billede af min "seng" liggende hvile i ny jobprøvning til SB, og skrev jeg havde lagt billedet på FB, så havde alle, incl.jobcenterchefen tid til møde indenfor en uge . Sengen var lavet af europaller .

Der bliver nu bestilt spritny seng til mig som jeg har godkendt . Håber selvfølelig min lille kamp kommer andre tilgode også.

Billede af seng kan ses på fb. siden : De syges talerør . Ikke mig der har skrevet teksten til.

Sidst redigeret af Tristan .; 02-04-2017 kl. 20:32. Årsag: Manglende tekst.
Tristan . er ikke logget ind   Besvar med citat