Se enkelt indlæg
Gammel 11-03-2010, 18:38   #1
xlars38
Banned
 
xlars38s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2009
Indlæg: 102
Styrke: 0
xlars38 er ny på vejen
FLEXJOB eller FTP ? fortvivlet

hejsa..

jeg vil høre om det er normalt at man bliver gjort opmærksom på at kommunen indstiller en til 3 timer flexjob inden arbejdsprøvningen er gennemført dvs jeg har en lille måned tilbage på det sted jeg er i arbejdsprøvning i...

Citat:
jeg kommer der ca 1 til 2 timer om dagen, og nogen dage bliver jeg væk alt dette pga sygdom.... kommunens egen psykolog vudere således... -->
Citat:

under de rette betingelser kan det formodes at han kan oppebære kravene tilknyttet ordning for et flex-job. Der er behov for "ro,renlighed og regelmæssighed. Arbejdsopgaverne skal tilrettelægges så LH har mulighed for at trække sig, til mere rolige funktioner, hvor der ikke er krav om social aktivitet eller tidsfrister, da hans tilstand er uforenelig med stress. desuden skal der tilkendes en mentor,der har forståelse af, at LH nogle gange oplever harmløse situationer som truende, og som kan tale med ham inden han reagerer uhensigtmæssigt.

det psykologiske skøn er baseret på den nuværende tilstand, som den fremstår, men det kan ikke udelukkes at tilstanden forværres over tid, hvis der tilstøder livsbetinglser der medfører tab eller belastninger. Desuden er en arbejdsmarkedstilknytning afhængig af de rette ydre omstændigheder og under belastninger der overstiger LH ressourcer kan hans syntomer blive så invaliderende at arbejdsevnen ophører.


jeg har en arbejdsskade kørerne og mangler nu kun ehverstabsevnen at få fastlagt, men er bange på den bliver lavet på et forkert grundlag da jeg ikke selv mener jeg ville kunne arbejde de 15 timer om ugen...

hvad vil du/ i råde mig til ? evt søge pension på de papir der allerede forligger fra ask og 6 andre psykologer og psykiater mvh xlars38
xlars38 er ikke logget ind   Besvar med citat