Se enkelt indlæg
Gammel 27-05-2012, 21:27   #13
mumle_mund
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2007
Indlæg: 174
Styrke: 17
mumle_mund er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af malofa Se meddelelser
Kan godt se, at du forsøger at få skudt alle muligheder ned. Men jeg vil alligevel anbafale at få en terapeut ud for at se på dine arbejdsopgaver. Måske tingene kan gøres på en anden og mere skånsom måde. Jeg kan ikke sidde her og sige, at der er ting, der kan ændres på, men jeg synes da bestemt det er et forsøg værd. Hvis du gerne vil jobbet, skylder du i min optik dig selv at prøve nogle muligheder af. Og hvis der så bliver fundet ud af, det simpelthen bare ikke går i praksis, så har du pludselig et par gode papirer i din videre sag. Men det er jo bare min mening :-)
Det er da noget af en fordømmelse at komme med at jeg vil skyde alle muligheder ned.

Jeg har været i ridesporten i over 10år. Hvis der var en anden måde at udføre arbejdsopgaverne på ville jeg vide det. Og det ER et top tjekket sted, og alt hvad der kan udføres med maskiner bliver der brugt maskiner til.

Jeg tror måske du skal se mine svar som udtryk for at jeg har meget godt kendskab til den branche jeg er havnet i. Jeg har selv egen hest så jeg ved jo hvordan tingene fungere.

Den største fejl fra min side har nok været at jeg troede at jeg kunne disse ting i arbejds øjemed, men jeg havde bare slet ikke overvejet at det ville være meget hårdere end bare at passe min egen hest og lige hjælpe til ind imellem i den stald min egen hest står i. Det var virkelig dumt af mig ikke at kunne forudse at det ville være hårdt at lukke 30+ heste ind, og fodre, og strigle (Det er mine primære arbejdsopgaver) Jeg fejer ikke, det er sjældent.

Jeg er ked af det virker som om jeg bare skyder det hele ned. Men jeg har bedre kenskab til branchen end min jobkonsulent har.
mumle_mund er ikke logget ind   Besvar med citat