Se enkelt indlæg
Gammel 01-10-2017, 22:17   #167
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 60
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MistyMiss Se meddelelser
https://www.retsinformation.dk/Forms...aspx?id=153551

Man kan også sige, at der sådan set ikke står hvad der sker, hvis du IKKE underskriver den. Og de må ikke sanktionere, uden at have oplyst om det.

Så jeg tænker at det med at godkende "min plan", netop er så du selv kan læse den igennem, og komme med indsigelser.

Og hvis du så ikke har indsigelser, kan du godkende den

Jeg har også prøvet dette flere gange før.

Mht "indsigelser" er der skrevet inde på jobnet.dk under "Vejledning", en masse
standart skrivelse, jeg ved det godt, men kunne de for fanen så ikke skrive præcist
hvad man som borger er forpligtiget til iht en Jobplan.

F.eks at hvis man ikke er enig i at det man aftalte til det personlige møde, ikke
er skrevet i Jobplanen, hvordan skal man så forholde sig...

"Klagemulighed
"Hvis du vil klage over jobcentrets afgørelser efter lov om aktiv beskæftigelsesindsats,
skal du gøre det inden 4 uger. ...." skrevet 2 gange...



Jeg har gjort skriftlig opmærksom på at jeg ikke er enig og at jeg vil klage inden 4 uger efter...

Og der står også skrevet inde på jobnet.dk *

" Min plan: Din sagsbehandler har oprettet en ny plan til dig. Du skal læse og kvittere for den inden tirsdag den 3. okt. 2017 "

"Du skal have læst alt i din plan inden tirsdag den 3. okt. 2017 og kvittere for, at du har læst nederst her på siden.

og i den mail jeg modtog:

"Husk at kvittere for din plan"
"Husk at læse din plan og kvittere for, at du har læst den."

Der står intet om at jeg skal "underskrive" eller "godkende" den...

Hvis jeg klikker på "JEG HAR LÆST MIN NYE PLAN" hvordan kan det så gælde
som en underskrift ?

Ved godt at nogle logger ind med NemID, som er gældende som en "underskrift" der gør jeg om mange andre ikke, jeg har et Brugernavn og adgangskode.

Hvis jeg ikke hører fra dem i morgen inde aftenstid, må jeg skrive til dem igen...

Og mange tak for Jeres input
.

.
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat