Se enkelt indlæg
Gammel 12-08-2009, 12:47   #38
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Tja... men det er nu lykkedes Ekstrabladet sammen med DF at få debatten drejet væk fra det, jeg - og andre - egentlig burde beskæftige sig med.

Som sædvanlig fremfindes eet eksempel, som kan sætte hele landet i kog, og så glemmer man alt andet, ældre der plukkes for deres sidste penge til betaling af "dåsemad", debatter om hvilke bleer de ældre skal bruge, så man kan spare penge, handicappede børn der ikke kan få hjælp/undervisning osv. osv.

Jeg har det sådan, at jeg hellere vil bruge min sparsomme energi på at hjælpe dem, jeg kan, end at lade mig rive for meget med af pressens overfladiske gennemgang af enkeltsager, som fører til mistænkeliggørelse af en hel gruppe.

Det ville klæde diverse journalister, hvis de prøvede at sætte sig ind i, hvor hæsligt systemet er for FLERTALLET i stedet for at fokusere på enkeltsager.

Det er jo denne fordrejning politisk og i pressen, der har betydet, at ALLE kommer under mistanke, og det orker jeg ikke at bidrage med.

Dagsordenen er skattebesparelser og hetz mod udlændinge, mens den burde være på en ordentlig behandling af borgere. Og borgere med dansk statsborgerskab er i mine øjne ikke gæster.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat