Se enkelt indlæg
Gammel 28-05-2008, 18:44   #13
LES
Ved at vænne sig til K10
 
LESs avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-03 2008
Lokation: København NV
Alder: 61
Indlæg: 21
Styrke: 17
LES er ny på vejen
Red face Nyt omkring min arbejdsprøvning

Hej med jer!

Ja, jeg har ikke været så meget herinde den sidste måneds tid, da jeg jo er i arbejdsprøvning.

Jeg vil give jer et lille resume - det er nu min 8 uge, jeg har haft opfølgning igen i dag.
Der fik jeg af vide, at jeg nu istedet for de 12 timer som vi aftalet til at starte med (og som jeg overhoved ikke har været i nærheden af - jeg har været der igennemsnit ca. 5 timer om ugen) skal hæves til 20 timer.
Jeg forstår ikke en pind af det hele, min konsulent, har skrevet til min kommune for ca. 3-4 uger siden, at hun mente det var meningsløst at arbejdsprøve mig, da jeg bare har fået det meget dårligere flere smerter, større træthed og alt det positive jeg igennem et års tid havde oparbejdet, er igen ødelagt. Men min kommune, mener jeg skal fortsætte perioden ud (til 20/6).
Jeg har skrevet til min kommune, de ville ringe til mig i dag, men jeg har ikke hørt noget.
Jeg ved snart ikke, hvad jeg skal gøre - jeg syntes det hele er håbløst.

Nu har jeg så også fået besked på, at hvis jeg melder mig syg, skal jeg også kontakte min læge - indtil nu, har jeg haft 1 sygedag, flere dage hvor min arbejdsgiver simpelthen har sendt mig hjem, så snart hun så mig og hun så hvor dårligt jeg havde det - men "man" skal jo møde frem

Jeg har jo, som nogen nok ved, fibromyalgi og piskesmæld og havde jo så den "udsøgte" fornøjelse, at få en lægekonsulent ved navn Jens Bang........ jeg tror, det fortsat er pga hans vurdering, at jeg fortsat skal så meget uholdbart igennem. Jeg har jo også haft fleksjob i 2 forskellige jobs sammenlagt 3 år på henholdsvis 15 timer og det sidste 12 1/2 time om ugen - altså det antal timer jeg indtil nu har været arbejdsprøvet i, så hvad kan jeg forvente der kommer mere

Dette var så et lille "hjertesuk" fra mig. Jeg ved, at jeg ikke er alene herinde, vi er mange der er/har været igennem samme "helvede", men det trøster kun, det gør ikke ens sag nemmere
LES er ikke logget ind   Besvar med citat