Se enkelt indlæg
Gammel 08-04-2009, 00:36   #26
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af zuza Se meddelelser
Det er fedt for os andre, at du forklarer, hvordan du har det, Razmo.

Da jeg læste dit indlæg, så tænkte jeg, at en blog måske kunne være løsningen... eller hvis du opretter en gruppe, hvor man kan diskutere VKO.

I din blog kan du jo skrive nogle længere indlæg, mens en gruppe nok bedre egner sig til at debattere.

Der kunne man måske også finde frem til forslag til, hvad man kan gøre.

Der er jo diverse grupper, hvor man ad den vej prøver at gøre noget. Nogle ved at mødes, happening, osv.

Du kan evt. lave en gruppe, der hedder "rød stue" og måske andre vil lave "blå stue". Endelig er der den tråd, web linkede til.

På den måde kan man jo i en tråd linke til dybere/politiske diskussioner, så man ikke kommer til at overtage en tråd med politik.

Det er bare nogle andre bud og forslag.

Ja, det er da nogle muligheder Zuza... men tror bare ikke at jeg finder det særlig morsomt, at skulle "forvises" til private forum, man føler det jo som en "ryger" der forvises til en lukket rum...

Jeg vil jo gerne stadig kunne hjælpe folk der har behov for det, med min viden (noget har de 500% hjerneaktivitet da kunne bruges til?)... og problemet er jo at jeg ikek ser når min hjerne kører lidt for hurtigt for resten af brugerne, og ingen siger noget før de er blevet godt gale i skralden over det jeg lukker ud.

Problemet er at jeg sagtens kan reflektere BAGUD, men jeg kan ikke forudsige fremad med mindre jeg langsomt lærer at fange de signaler der er "codec" her inde... det tager tid, fordi jeg som Asperger skal LÆRE mig til hvad der er rigtigt og forkert når det er de usynlige små usagte tegn der flyver rundt imellem brugerne.

Der hvor i andre ved pr. instinkt med jeres følelser, at "her skal jeg gøre sådan og sådan, for det forventes", der skal jeg enten have det at vide direkte, eller også have jokket i spinaten så mange gange at jeg ikke opfanger det med følelserne, men med hjernen rent IQ mæssigt.

Så du kan nok se, at hvis ikke man kan acceptere, at det tager tid for mig at lære at gebærde mig korrekt, så er jeg ude af K10 inden det sker... det er samme problematik jeg har haft på BT debatten, og for den sags skyld også både skole, uddannelser og arbejdsliv.

Så jeg kan gøre to ting:

1. Være mig selv, og håbe at det accepteres ind til jeg har lært chagonen.

2. Holde min kæft med mindre jeg ved 110% hvad jeg skal gøre og sige.

Det sidste er sådan jeg er ude i den virkelige verden, og det der har skabt min social fobi...

Skal jeg være her inde skulle jeg helst kunne bidrage med noget som hidtil, og jeg vil helt ærligt ikke forvises til en blog for at være ærlig...

men tanken var god nok Zuza, og jeg ved godt at den var venligt ment... du må bare prøve at se den fra min side også
  Besvar med citat