Se enkelt indlæg
Gammel 26-10-2012, 16:08   #6
paulsauer
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 21-10 2012
Indlæg: 10
Styrke: 12
paulsauer er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af heltinde Se meddelelser
Hej Paul Sauer

Som du kan se af min anden tråd, er min nabos sag gået igennem (på kluntet vis, men dog gået igennem).

Jeg vil vældig gerne hjælpe med at finde andre, der har oplevet det samme, men jeg er rendt tør for ressourcer.

Derfor har jeg spurgt en veninde, om hun kan hjælpe (for fremtidig reference: hun hedder Marianne og vil optræde i denne tråd).

En anden herinde har foreslået dig at kontakte fagforeninger. Jeg er vidende om, at HK kender til flere sager. Hvis du fortæller dem, at du planlægger en (iøjnefaldende) artikel, bruger de nok lidt ekstra krudt på at kigge deres sager igennem.

Jeg vil gøre mit bedste for at hjælpe, men det kniber sgu lidt for tiden.
Hej heltinde,

Det glæder mig, at kommunen om ikke andet har anerkendt fejlen.

Grunden til, at jeg fortsat søger efter personer herinde er, at de fagforeninger, jeg indtil videre har kontaktet, ikke kender særligt meget til problemstillingen - deriblandt HK, som kun melder om få enkeltsager.

Men de fortæller omvendt, at det netop kan være, at modtagere af ledighedsydelsen ikke ved, at kommunerne fejlagtigt modregner.

Derfor vil jeg fortsat meget gerne høre fra så mange som muligt, som personligt har oplevet (eller kender andre, som har oplevet) problemet.
paulsauer er ikke logget ind   Besvar med citat