Se enkelt indlæg
Gammel 15-07-2019, 21:47   #46
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.675
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Vibeke Manniche advarer: Offentliggørelse af navne på folk der har chikaneret mig

http://vibekemanniche.dk/offentliggo...pqz4p8f7Bn_DDM

På et tidspunkt får man nok. Fie Laursens selvmordsforsøg har bragt fokus på hvad ´haters´ gør ved folks sind. For selvfølgelig påvirker det alle at modtage hadefulde mails, beskeder og reel chikane. Jeg har i mange år efterlyst et ´netpoliti´- men måske skal jeg selv starte mit helt eget netpoliti.

Jeg har gennem årene modtaget et hav af hadefulde beskeder – og nu har jeg fået nok. Det må få en ende. Al den chikane er helt utilstedelig grov mobning af os der blander os i den offentlige debat eller blot passer vores arbejde. Det er ikke i orden. En del af mine stalkers/haters/idioter er jeg sikker på sender tilsvarende hadefulde mails og beskeder til et hav af andre personer. Det skal have konsekvenser.

Om præcis 5 dage offentligører jeg listen med navne (mange af dem navne på folk der kun findes én af i landet med det navn).

Jeg formoder, at de fleste på listen udmærket ved, at de har sendt mig hadefulde mails og beskeder – så derfor vil jeg lade folk få mulighed for følgende:
1) Sende mig en oprigtig undskyldning på [email protected]

Hvis dette er sket indenfor 5 dage – undgår du at få dit navn offentliggjort. Alternativt må du jo bare stå på mål for din opførsel – til glæde for dig, din familie og arbejdsgiver. Så må du jo stå ved din chikane.


By Vibeke Manniche|juli 15th, 2019

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat