Se enkelt indlæg
Gammel 28-07-2017, 09:11   #8
Nørd
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2014
Indlæg: 1.079
Styrke: 11
Nørd er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af UngJyde Se meddelelser
Ja jeg er født og opvokset i Danmark. Jeg boede i England i godt og vel 6 måneder, men kunne med gode grunde først få en adresse i Danmark efter 18 måneders adresse i England.

Jeg har endda vist dem kontoudtog fra min nemkonto som er fortaget i den periode hvor jeg skulle bo i England, hvor jeg har hævet i bla. Nordea + brugt VISA Electron i Dagligvarer butikker osv.

Problemet med psykiatrien er at jeg ikke vil på medicin og det kræves for at få hjælp. Jeg fortalte lægen flere gange dernede at jeg ikke kunne mærke noget og fik det værre (til et punkt hvor jeg var bange for hvad jeg kunne finde på) Hvor lægen forklarede mig at det ville være sådan i en periode. Og det er ikke forsvarligt.

Jeg vil ikke lyde som et offer, men det kan ikke være rigtigt at jeg skal satse mit liv for at kunne få den hjælp jeg har brug for?
Du bør kontakte kommunen, skriftligt naturligvis, og anmode om at komme på kontanthjælp i stedet for integrationsydelse da det er ulovlig praksis at holde dig på integrationsydelse og henvis til den principafgørelse jeg postede i mit tidligere indlæg.
Hvis du beder om hjælp her på siden er jeg sikker på at nogen kan hjælpe dig med at formulere et brev hvis du ikke selv orker.
Brevet skal afleveres mod kvittering.

Ifølge Ankestyrelsen skal kommunen vurdere ud fra om din tilknytning til Danmark eller England er størst og selvom du skulle have boet i England i de 18 måneder er der vel ingen tvivl om at din tilknytning til Danmark er størst.
Når det er sagt så er jeg sikker på at de ikke bare kan se bort fra bevis i form af kontoudtog.

Egentlig burde du formentlig være på ressourceforløb men den kamp kan du bedre tage når du er tilbage på kontanthjælp, husk at du skal have tilbagebetalt penge for den periode hvor du uberettiget har været på integrationsydelse.
Nørd er ikke logget ind   Besvar med citat