Se enkelt indlæg
Gammel 12-04-2013, 00:25   #22
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af søsser98 Se meddelelser
jeg krydser fingre for sagen går igennem denne gang , for ellers så ved jeg snart ikke.

Det er muligt det er slut med at gå hjem når man ikke kan mere i den nye lov, men det er slet ikke aktuelt for mig for når jeg ikke kan mere så kan jeg ikke mere og falder omkuld og i dyb søvn 3-5 timer og kan ingengang gå hjem så det løser sig selv (ilt % falder til 85 % og det sker fra det ene minut til det andet og så er det slut 100 % for den dag)
derudover skal de tilslutte hjemmeplejen som kan hjælpe mig op og i bad ovs før jeg kan komme ud af døren til en evt arbejdsprøvning. Og hjælp igen senere på dagen.

ressourceforløb er 100 % udelukket (der er intet der kan udvikles heller ikke over tid)
revalidering er også 100 % udelukket (fysisk umuligt)

det står og falder på om de lytter på lægerne som siger det dur ikke og de bør tage hensyn til den alvorlige stationære lidelse jeg har der forværes over tid eller om de vil se om der er en mikroskopisk arbejdsevne 1-2 timer ugentlig og de ved der skal sættes ind med massiv hjælp hvis de vælger dette . De er også klar over at jeg måske skal opereres i aug/sep og derefter er det 100 % udelukket. (men flexjob på gammelordning er jo ikke 1-2 timer så jeg håber den går igennem)

men de har jo set sig sure på mig og afvist engang i juni sidste år og jeg har klaget over sagsbehandling så jeg tror de kan finde på at afvise igen bare fordi de kan.

afviser de pensionssag igen - så forhindre de mig også i at få en bedre egnet bolig så alt står og falder med afgørelsen

Jeg fik afvide at det er ligemeget hvad så må man ikke gå hjem nu efter den nye lov.. De har indrettet hvile rum i alle aktiverings stederne som man så skal gå ind og ligge i eller sove i hvis det er det.. men man skal blive der i de timer de siger man skal....
Er selv i den situation at jeg ikke tåler kemi.. og er der noget der er sådan et sted er det det...
Jeg spurgte min sagsbehandler og hun mente selvom det er til fare for mit helbred at jeg skulle gå ind og ligge/hvile mig i et rum selvom grunden til at jeg ikke kunne trække vejret var at jeg ikke kunne tåle at være i de rum..
Så jo de nye regler er grimme.. de kan bruges til at ødelægge en totalt hvis du har den forkerte sagsbehandler..
Det havde jeg og pt er jeg på 0 % mht alt.. pga den sidste aktivering fordi hun ville se Hvor syg jeg blev af mit kemisk overfølsomhed..
Og det er fordi de ikke aner en skid om de sidder og laver for med min sygdom blir det kun værre.. for hver ting jeg blir overfølsom overfor er der så større chance for jeg blir overfølsom overfor det næste og det næste.. og det forsvinder ikke igen.. Så jeg gik fra at kunne klare at hente børn div steder og kunne klare at handle til at handling er noget jeg knap kan overskue fordi jeg blir så dårlig og syg.. og jeg har måtte lave aftaler med mine børns steder om at jeg ringer når jeg står der også sender de dem ud på legepladsen til mig for jeg kan simpelthen ikke gå indenfor mere..
Så det hele falder og står med din egen sagsbehandler .. De kan lege gud hvis det er det de lyster...
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat