Se enkelt indlæg
Gammel 20-09-2016, 20:54   #32
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mck88 Se meddelelser
Kan godt nok se at dit indslag er af ældre dato. men jeg har selv lige fået konstateret PTSD som følge af en arbejdsskade som slog hovedet på sømmet, led i forvejen af depression, efter årelang mobning, men efter jeg skulle holde et meget voldsomt sperkende og skrigende barn på mit daværende job, kom der lige angst, tvangstanker og ptsd oveni. drengen skreg så voldsomt lige ind i mit øre at jeg kunne mærke og høre hvordan det knaste og knirkede i min hjerne, og det gav nogle små hjerneskader som heller aldrig kan gå væk.

Nu skal jeg så efter et års sygemelding til at slås med jobcentret, da jeg ikke kan holde til nogen ting i mit hoved..
Jeg fik konstateret PTSD efter arbejde på døgninstitution. i 2008.
Dengang var der kun hjælp via psykolog 10 timer med tilskud og psykiater.
skreg på hjælp og kontaktede traumecenter, som desværre meldte hus forbi, fordi jeg ikke var veteran eller flygtning.

Men, i 2014 kom der så muligheder for behandling i det off. , men det var for sent for mig. Var i et langt forløb, men da det er blevet kronisk fik jeg det kun værre, og forløbet i jobcentret har yderligere forværret min tilstand.
I sær en med afgørende indflydelse har trampet så meget på mig at jeg oprigtigt mener at vedkommende er psykopat.
Mit hjem ligner et junkie hjem og der er papirer alle vegne. Ved godt hvad jeg burde gøre, men jeg magter det ikke. Jeg er tæt på at give op.

Børn og børnebørn holder mig stadig i live, og kun derfor.

til alle Jer der stadig er "nye" med diagnosen. Bed læge eller psykiater om en henvisning til traumecenter. Ved ikke om det er i alle regioner, men det kaldes også: Psykoterapeutisk klinik.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat