Se enkelt indlæg
Gammel 08-09-2012, 19:35   #9
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Jeg blev ked af det, da jeg læste om ham. Og vred... Og så tænkte jeg det næsten uundgåelige: spin...

Med den viden jeg har fra flere år på kh, og som jeg har fået herinde, tænker jeg, at der må være noget andet i dén historie en "bare" dovenskab. Måske er jeg naiv, men man kan da ikke gå så lang tid på kh og dovne den, uden at der ligge andet, måske sygdomsmæssigt bag...?! Hvis ikke, så har en kommune godt nok sovet i timen...

Og ja, så tænker jeg spin... Det passer som fod i hose med forløbet omkring Carina-sagen. Den udløste en "Carina-reform", hvor bl.a. Møger netop brugte det eksempel som undskyldning for at beskære overførslerne.

Nu skal det så komme en reform af kh, og dér skal vi jo også have en god fortælling til at forklare hele det ganske danske land, hvorfor vi er nød til at være så hårde: for at komme alle dovendidrikkerne på kh til livs! Og ligesom med Carina-reformen, hvor mange uskyldige kommer til at lide pga én persons fortælling, så lur mig om ikke mange mennesker, der er kommet på kh fx pga sygdom, nu bliver ramt pga dén fortælling...
Risa er ikke logget ind   Besvar med citat