Emner: Advokat
Se enkelt indlæg
Gammel 05-08-2009, 13:11   #15
Blondie
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2009
Indlæg: 54
Blog Indlæg: 24
Styrke: 15
Blondie er ny på vejen
Hej hejdien

Mange mange tak for dine rigtig gode råd

Jeg har sendt alt materiale til både min lokale avis samt BT og Ekstra Bladet... Ingen af dem vil røre ved det...

Ja, det med de fejldaterede og for sene breve pågår lige nu, og jeg er igen uden indtægt idet de har lukket min kontanthjælp, da jeg klagede over indkaldelsen 57 min senere og samtidig skrev i mailen at jeg selvfølgelig ikke, hverken heldbredsmæssigt eller praktisk, kan møde på under en time... det mener de er lig med udeblivelse og har lukket min indtægt. Det er samme souchef som står bag begge lukninger.

Sidste gang det skete havde jeg store problemer med at få pengene for de 3 1/2 mdr jeg var uden indtægt, og få dem til at betale advokaten den husleje der manglede.

Jeg fik efter nævnets afsigelse brev fra kommunen, at 2 dage senere ville pengene indgå på min konto og samme dag ville de indbetale til advokaten...

Det skete bare IKKE...

Selv om der forelå 2 af denne slags breve betalte de ikke, og der kom yderligere et gebyr på ca 2000 kr. til retsomkostninger som skatteborgerne måtte betale.

Jeg medsendte alle kopier og klagede til borgmesteren, bad ham hjælpe mig med at få tingene på plads, og samtidig var det jo en oplysning til ham om at hans medarbejdere ikke overholde egne frister....

Borgmesteren har indtil d.d. ignoreret mine henvendelser!!!

Jeg fik dengang en smule hjælp til at få lidt af mit tilgodehavende, fra en i kommunalbestyrelsen, han fortalte at borgmesteren har for vane kun at besvare hvad han ønsker, samt at der kommer flere og flere sager om kommunal smøl rundt hans bord...

Jeg er virkelig oppe mod nogle mennesker som åbenlyst elsker magt og at misbruge den
Blondie er ikke logget ind   Besvar med citat