Se enkelt indlæg
Gammel 01-09-2010, 13:05   #8
Thelma
Hjemmevant på K10
 
Thelmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: København
Indlæg: 281
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Thelma er ny på vejen
hej floken og Curls.

Mange tak for svar.

Floken.

jobcentret har bedt om papier på mig siden jan,2010, først da jeg var til en general heldbredsundersøgelse her ijuni 2010,fik de en tvetydig rapport fra e min læge, som jeg forstår det er det pga, min egen læges tvetydige rapport som er mangelfuld de vil undersøge mig mere---som jeg skrev vil jeg tale med min læge ang,en opfølning på den rapport, har bestilt tid.

Jeg er under JSV, som flexer, de har ikke alle mine papier, en psyatrisk erklæring som er lavet da jeg fik flex har de ikke, den gav jeg til dem, jeg har selv aktindsigt og har alle papier, undtaget gamle sygehus journaler.

Min sidste nye arbejdsprøvning sluttede juni 2010 var på hki kbh, sagsbehandler, den nye, sagde jeg kunne godt tænke mig dig ud i det private, hki, er værksteder, hki, har lavet en så fuldstændig ærlig rapport om min tilstand , og påpejer en evt, pension.

jeg vil læse arb, evne metoden inden mit møde.


til Curls.

Sagsbehandler sagde direkye til mig at jeg kan ende på kontanthjælp , efter nov, det er da den problematik vi har haft oppe før ikke ?

hun sagde DU STÅR JO IKKE TIL RÅDIGHED.

Du kan tro jeg skal have printet den principafgørelse ud og have med til mødet.

jeg har også tænkt mig at tage til borgerådgiveren KBH; for at klage over sagsbehandlingen, hvis jeg bliver truet mere om kontanthjælp, og stop af sygedagpenge, og flere nye arbejdsprøvninger, prøver at få min læge til at hjælpe mig lidt mere end han har gjort.

venligst Thelma
Thelma er ikke logget ind   Besvar med citat