Se enkelt indlæg
Gammel 12-10-2018, 21:12   #152
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Da der er gået et eller andet kuk i min tilgang til, at oprette en tråd, tillader jeg mig at skrive her.

Jeg er ikke rystet. Psykiatrien i Aarhus henviser med glæde folk til klinikken.
Det ved jeg fra en psykolog, som jeg er ven med og desværre tror hun på det.
Hun vil ikke argumentere med mig. Nogen gange når jeg møder folk, der ikke selv er i klemme og til stadighed tror på systemet - mener både på det sociale og det sundhedsmæssige område, så sidder jeg rasende tilbage, men mit valg er er fravælge stort set alle eller sige pyt.
Desuden flytter jeg fra Kbh. pga af luft og øvrige helbredsproblemer og netop til region Midtjylland. Jeg er for ofte indlagt og kan mærke jeg får det klart bedre i provinsen, hvor jeg kan se himlen og trække vejret. Håber det kan forhindre min mange indlæggelser, som bare i 2018 allerede har være 4-5. Har ikke hjerne til pt. at huske det nøjagtige antal. Boliger her med frisk luft er en manglevare, og man skal meget langt væk for at jeg kan betale en bolig.
Jeg hader København, og kan ikke genkende den by, som jeg har boet i hele mit liv og mine forfædre også. At så EL, desuden lagde mig ned ved kommunevalget har afgjort gjort min afsky værre, overfor de politikere, som har et rødt flertal. De er jo som alle andre, når de får magt. Magt korrumperer.


Til sidst vil jeg takke dig tusindfold, der har oprettet og vedligeholdt K10. Det er dig vel undt, at slippe og spare på dit sparsomme helbred. Og selvfølgelig også alle andre der har deltaget med inspirerende og gode råd. Til dig Peter, Jeg takker dig særskilt, for din ihærdige og friske hjerne. Desværre har jeg meget svært ved, at læse lovtekster.

P.s kan man stadig gå ind og læse allerede oprettede skrivelser eller er det slut?

Sidst redigeret af vasen; 12-10-2018 kl. 21:25.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat