Se enkelt indlæg
Gammel 18-09-2007, 11:43   #14
Antoniette
Hjemmevant på K10
 
Antoniettes avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-08 2007
Lokation: Odense kommune
Indlæg: 283
Styrke: 17
Antoniette er rigtig godt på vej
Hej Benny

Velkommen til K10. Sikke en masse kampe du har kæmpet mod kommunen, og så samtidig med at du er syg. Og du kæmper stadig, det tager jeg hatten af for. Ikke engang advokater kan finde rundt i alle de regler, hvordan pokker skal syge mennesker så kunne?

Jeg blev selv kørt ned af en bilist da jeg var ude og cykle. Fik knust benet og slået hovedet, var sengeliggende i ca. 1 år (jeg fik ingen hjælp fra kommunen, suk. Først flere år efter fandt jeg ud af at jeg var berettiget til at have hjælper. Jeg måtte tigge og bede mine forældre om de ikke nok ville handle ind, så jeg kunne få noget mad). Er nu blevet førtidspensionist pga. dette uheld, og skal leve som invalid resten af mine dage. Bilisten, som indrømmede at det var hans skyld, fik en bøde på ca. 600 kr. (hvad der svarede til en parkeringsbøde) og det var det. Da jeg ringede til politiet for at høre om han skulle i retten osv., fik jeg blot at vide at sagen var lukket, og der var ikke noget jeg kunne gøre. Bilisten blev ikke engang testet for alkohol.

Er det retfærdighed?

DK´s retssystem fungerer ikke.
DK´s velfærdssystem fungere ikke.
DK´s sundhedssystem fungere ikke.

Blot mine erfaringer.
Antoniette er ikke logget ind   Besvar med citat