Se enkelt indlæg
Gammel 15-09-2008, 00:19   #8
msv
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2008
Indlæg: 8
Styrke: 0
msv er ny på vejen
Tak for den portion LUM .

Citat:
Oprindeligt indsendt af LUM Se meddelelser
...

Konkret helhedsvurdering
Kommunen skal foretage en konkret helhedsvurdering af, om pensionisten er blevet i stand til at udføre konkret specificerede arbejdsfunktioner (for eksempel i et fleksjob) og derved vedvarende opnå indtægt til selvforsørgelse...
Den del lyder så som om den skulle mere eller mindre sikre mig at pensionen højst kan blive hvilende, da en "helhedsvurdering" så abolut ville sige det samme om min tilstand, som den oprindelige pensionsvurdering.

Citat:
Oprindeligt indsendt af LUM Se meddelelser
Mht. google så er det ikke et spil fra lotteriet at du er kommet op i toppen, men nøje udregnet, det der har givet den succes er at de ligger de sider øverst som folk oftest klikker sig ind på. Det gør nemlig at brugerene oftere får de sider de enlig søger efter, fordi folk har en tendens til at søge det samme. Det er altså ikke google der har besluttet at du lige skal have lov at stå øverst i en periode, men brugerene af google, dvs formår du at holde brugerene interesserede i din side, så vil du blive ved med at stå som en af de første når der søges på det du yder.
Alt det er jeg nu klar over . Search engine optimization og den generelle konstruktion og vedligeholdelse af et website, er naturligvis et stykke aktivt arbejde, men jeg tror nu stadig der er mange af mine "kollegaer" der vil være enige med mig i at høje placeringer i Google, Yahoo, MSN mv. på gode nøgleord, faktisk ofte lidt for meget ligner et lotteri .
Og med de få timer jeg kan klare at arbejde om måneden har jeg jo så desværre ikke mange muligheder for at styrke eller afhjælpe faldende placeringer - og jeg ved af erfaring at de kommer før eller siden.
Men indtil da vil jeg da naturligvis bare nyde at have en god indkomst i et par år, for første og muligvis - eller nok snarere sandsynligvis - eneste gang i mit liv.
msv er ikke logget ind   Besvar med citat