Se enkelt indlæg
Gammel 09-10-2007, 13:46   #1
krebs25
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-03 2007
Indlæg: 67
Styrke: 18
krebs25 er rigtig godt på vej
Question Tilbage igen - brug for hjælp vedr. arbejdsprøvning

Hej

Nu er jeg kommet et skridt videre siden, jeg sidst "huserede" herinde og må sige, der er sket noget med det nye Jeg er i tvivl om nogle ting....

Jeg er startet i arbejdsprøvning som ergoterapeut med udgangspunkt i 20 timer. Jeg har aldrig decideret ansøgt om et fleksjob ved kommunen, men har i det sidste år været sygemeldt og har været en kategori 2 - langvarig sygemelding og afklaring af arbejdsevnen.

Mit spørgsmål er hvad sker der f.eks. om 1 mdr. og det viser sig, at jeg fortsat ikke kan øges i tid, fordi jeg allerede nu og i mit tidligere job arbejdede 20 timer og havde meget svært ved at klare det? Kan min sagsbehandler tvinge mig til at gå op i tid, hvis jeg fortsat mærker, at det er for hårdt for mig? Og i så fald havd gør jeg så???? Jeg ønsker jo ikke at skulle fuldtids sygemeldes igen.......

Hvad sker der efter de 13 uger? Kommunen bliver ved med at skrive, at det overordnede mål er at jeg vender tilbage på fuld tid på ordinære vilkår på trods af, at det kun går den forkerte vej rent fysisk......

Jeg skal til Mr scanning den 18/10 for at se, om jeg har pådraget mig en dicusprolaps også eller om mine øgede smerter fortsat skyldes den oprindelige skade i bækkenet.....

Jeg håber nogle vil hjælpe mig lidt videre

Mange hilsner krebs25
krebs25 er ikke logget ind   Besvar med citat