Se enkelt indlæg
Gammel 27-06-2009, 11:43   #8
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Bodil Se meddelelser
Hej Hrefna !

Jeg forstår godt du ikke vil have fibromyalgi, det er bestemt heller værd, at modtage godvilligt, men der er desværre ingen der bliver spurgt om fibben er velkommen eller ej, nej den overfalder bare tilfældige personer, ser det ud til.
Den blodprøve du skriver om har jeg aldrig hørt om før, Har selv haft fib siden barndommen, men diagnostiseret i 1995 jeg er fra 1946.

Medisin Gabapentin kender jeg heller ikke, men jeg er meget skeptisk overfor medisin, da jeg tidligere har været i morfin medisin og det er ikke vejen frem.

Jeg har gennem mange år haft problemer med smerter i tænderne men ikke på grund af huller, nu begynder tænderne at løsne sig, jeg har tendens til pardentose, men det er ikke så slemt at tænderne skulle løsne sig af den grund, tandlægen undrer sig, men måske er det også én af de mange følgesygdomme med fibben.

Håber du lærer at leve med fibben.
Varme hilsner fra Bodil
Hej Bodil,

Gabapentin er ikke et smertestillende middel som sådan, det er et middel der går ind og påvirker centralnervesystemet, der hvor epelepsi opstår og hvor man også mener der er kan være sket en skade, efter længere tids stress, fysisk eller psykisk. Gabapentin er ikke vanedannende, selvom når jeg tager det, kan jeg godt kan føle mig lidt "høj", jeg får en stor lykkefølelse, som min mand dog tillægger det faktum at jeg i nogle timer er helt smertefri. Det giver en fantatisk lykkefølelse, men det er ikke Gabapentinen, men det at man føler i nogen tid at kroppen igen bliver let, og trinene fjedrende som dengang før man blev syg.

Som sådan har jeg lært at leve med den, for selvom jeg først har fået diagnosen for 3 mdr. siden så har den været min faste følgesvend ihvertfald de sidste 10 år.



Hrefna
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat