Se enkelt indlæg
Gammel 27-06-2009, 10:41   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Næææ skære tænder det gør jeg ikke men resten af det du skriver kan jeg godt genkende , jeg har også fib og har også fået diagnosen for nylig og går pt og venter på second opinion for kan det virkelig være rigtig , så den kender jeg godt , jeg har dog aldrig tvivlet på fib kun at jeg kan få det ....

Men jeg fik en rimlig god forklaring på det også det at jeg har en sekundær fib som er følge af kronisk stress og smerter i mange år , på den måde kan netop nervesystemet tage skade , som min remoutalog sagde til mig , det er kroppens måde at sige STOP så , den er træt af at du overskrider dens grænser mange gange i løbet af en uge ....

Jeg har også haft tanken at det nok er noget af det andet der er forværret og må indrømme at jeg ikke er så langt i min accept endnu som du er , men sådan en dag som i går feks ja så tvivler jeg sgi ikke ...

to dage forud hvor jeg slet ikke har lystret min krop ikke lagt mig ned når jeg kunne mærke behovet var der ikke fået den søvn jeg skulle og liiige gået den der ekstra tur fordi jeg SKULLE være færdig ..

tja det endte ud med ondt over det hele og let feber og en træthed så stor at jeg ikke kunne sove ...

så det er kroppen der sparker til en og siger hold så op ... (sådan fik jeg det forklaret ) den med tænderne har jeg ikke hørt om , jeg har selv en del teorier om hvad der kan give fib

Kender du www.fibronet.dk
  Besvar med citat