Emner: Hjælp behov
Se enkelt indlæg
Gammel 31-10-2014, 19:27   #8
Ana
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 31-10 2014
Indlæg: 6
Styrke: 0
Ana er ny på vejen
Du skal kende ordet "stationære" som lægerne skal erklære.

Kan du detalje lidt om dette? Er det godt, hvis lægen bruger ordet stationær?

Jeg har læst loven om førtidspension, tak for linket, det var meget nyttigt.

Jeg har ikke opnået noget fra alle de behandlinger, jeg forsøgte, smerten er der stadig, hver gang mere og mere aggressiv.

Jeg har prøvet gruppeterapi i varmt vand og individuel terapi både i privat og kommunal behandling.

I disse 2 år af smerte jeg har været overalt kommune bad mig, havde jeg ikke afvise enhver behandling, både fysisk eller piller.

Min Sagsbehandler sagde jeg ikke passer til en fleksjob, det samme, som den smerte klinik har oplyst.

Hvis jeg ikke passer til et fleksjob, jeg har kun 2 muligheder.

Men hvad jeg har læst om ressourceforløb, ville betyde for mig at prøve igen alt, hvad jeg allerede gjorde.

Når kommunen sætte mig i smerte klinik sagde de, at det er, fordi de har brug for at udelukke eventuelle muligheder for forbedringer, eller mig at være i stand til at arbejde igen.

Problemet er ikke bare min nedre ryg, men også mit piskesmæld som genererer enorme smerter i hovedet, arme, nakke, skulder.

På grund af dette har jeg en meget lav kapacitet til at dreje mit hoved sidelæns.

På onsdag vil jeg gå til et møde med min læge og hun vil fylde Lae 265 for kommunen.

Det eneste, jeg ønsker, er retten til at nægte den samme behandling igen og igen og min praktiserende læge er enig, det er ikke fair at gøre de samme ting for evigt.

Jeg håber på det bedste, da jeg har intet at tabe.

Mange tak for alle dine svar.
Ana er ikke logget ind   Besvar med citat