Emner: Hjælp behov
Se enkelt indlæg
Gammel 31-10-2014, 16:27   #4
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.797
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Din historie gør mig både vred og ked af det.

Kære Ana.

Jeg forventer at din kone læser med.

Du må/skal ikke være alene om al det juridiske.

Lav afsnit i dine indlæg fremover, da mange har kognitive problemer og har svært ved at læse, uden afsnit.

Hvad gør du nu?

Søg aktindsigt, som beskrevet. Det må IKKE udsættes, så allerede mandag skal det igangsættes.

Her findes en lovbunden frist, hvor du skal have modtaget aktindsigten inden for 10 kalenderdage.

Her søges også aktindsigt ved Ankestyrelsen.

Køb 2 mapper, fordi sagen ved A
SK, Arbejdsskadestyrelsen og kommunen har ikke noget med hinanden at gøre.

Hold pinlig orden i alle dokumenterne, Der kommer flere end du forventer.

Mandag morgen kontakter du din praktiserende læge for at få en henvisning her: http://ofeldt.dk/ for en vurdering. Bemærk de 2 muligheder i Karlslunde og Rødovre.

http://ofeldt.dk/index.php?id=7

Efter min mening og 34 års erfaring er det vigtigt med en hurtig indsats, da man skal gøre alt, for at et rodtryk ikke bliver kronisk.

Hvis du er utryg ved dette vender du tilbage omgående, til mig.

Det vigtigste nu er aktindsigt og en mulighed for at aftage din voldsomme smerter via direkte rodtryk L5.

Det har dine tidligere behandling ikke kunne hjælpe dig med, så lyt til mine råd. Der findes ingen garantier for noget i livet, men man skal selv træffe sine beslutninger efter hvad og hvem man vil lade sig råde af.

Hvis du har overskud så læs alt i det henviste link.

Du oplyser: "I det øjeblik jeg vente med at komme til rehabilitering hold i kommune,"

Hvis det er kommunalt holdtræning, så skal du vide at du og du alene selv bestemmer hvor du vil modtage din behandling.

Mit råd til dig, hvis det er kommunalt holdtræning, at det er direkte farligt for dig. Men bekræft præcis hvad det er du er blevet henvist til. S.U.

Du vender bare tilbage, hvis du har nogle spørgsmål.

Den efterbehandling du har modtaget indtil nu, hvem har betalt denne?

Har du på noget tidspunkt haft problemer med blære og anus? S.U.

Bedste hilsner

Peter

Sidst redigeret af phhmw; 31-10-2014 kl. 16:34.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat