Se enkelt indlæg
Gammel 31-08-2017, 20:11   #70
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Smile

Citat:
Oprindeligt indsendt af Reno Se meddelelser
Utrygheden blandt de sygemeldte, er steget dramatisk de seneste år og er nu de mest utrygge i vores samfund.

Det står grejlt til i Københavns Kommune, skriver Lars Olesen og udtaler til artiklen:

"Københavns Kommune er blandt de værste. Området styres af den radikale Anne Mee Allerslev, der praktiserer en nidkær fortolkning af loven. København er landets rigeste kommune – alligevel må sygemeldte flytte til fattigere kommuner, der fortolker reglerne mere menneskeligt"

Se mere her:
https://fagbladet3f.dk/artikel/skam-...ed-blandt-syge

Husk det til det kommende kommune valg og glem ikke Overborgmester Frank Jensen.

At tænke sig, ham stemte jeg på, da socialdemokratiet havde formandsvalg tilbage i 2005. Da Helle Thorning-Schmidt så blev valgt til Statsminister og gennemførte de brutale nedskæringer, midt i verdens værste økonomiske krise, over for de svage i vores samfund, med Mette Frederiksen som styrmand, da havde jeg heldigvis meldt mig ud af partiet.
godt du vågnede op!
Min mor lærte mig tidligt, at socialdemokraterne er et pamperparti, så jeg har aldrig stemt på dem, men det har mange jeg kender.
Jeg har stemt VS fra jeg første gang fik stemmeret og en eneste gang stemt personligt på Mamu Saren, da han endnu ikke var i folketinget. Han manglede en stemme og kom ikke ind.
Siden har jeg stemt på enhedslisten og det gør jeg fortsat, trods jeg ikke er enig i al deres politik
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat