Se enkelt indlæg
Gammel 05-06-2018, 09:13   #14
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af snoozz Se meddelelser
Husk at afsætte mere tid end du ville i en alm personbil, da der ofte skal køres omveje fordi andre også skal med!

Nå jeg skal hjem igen har jeg ikke bestilt nogen tid, da jeg ikke ved hvornår jeg er færdig, så henvender jeg mig bare ved skranken, så er der en vogn ofte hurtigere end man kan nå at ryge en smøg. Somme tider er der dog ventetid, især hvis flere skal i samme retning.
Det med beregning af tid kommer helt af sig selv, når man ringer til flex-trafik og bestiller kørsel. Mens man venter på, at komme igennem på telefonen taster man sit cpr.nr. ind, og så spørger de hvor man skal hen, og hvornår man skal være der, og så får man at vide hvad tid man skal være klar.

Og når man kommer til sygshuset går man hen og fortæller, at man er kommet, og her gør man opmærksom på, at der skal bestilles hjem-kørsel.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat