Se enkelt indlæg
Gammel 07-11-2017, 17:13   #25
Løvinden
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-06 2009
Indlæg: 135
Styrke: 15
Løvinden er ny på vejen
Kære Troldurt jeg synes det er oplagt at din læge henviser dig til en psykiater/psykolog sådan som du har det. Du kan få tilskud til psykolog pga den livssituation du står i med din mand og dine egne symptomer. Egenbetalingen vil derved ikke blive ret stor.

Og så synes jeg du skal prioritere nu. Din mand er meget syg og er erklæret terminal. Det vigtigste må være at I har noget tid sammen, så længe i stadigvæk har hinanden.
Så jeg tænker, at der er to vigtige ting nu: hjælp til dig og tid sammen med din mand.

Så må de andre ting komme bagefter. Du kunne skrive et brev til sagsbehandler, læge m.m. hvor du holder dig helt på egen banehalvdel og fortæller HVOR belastet du er. Enhver der læser dette vil forstå, at du simpelthen ikke skal have fyldt mere i din rygsæk nu. Jeg tror altså godt det kan være sådan, at sagsbehandleren også tænker. For hvem kan vurdere dig helt realistisk lige nu hvor du er så sindssygt presset.

Jeg har selv haft en belastningsreaktion i foråret, hvor jeg også var indlagt, i 14 dage. Det er ikke at spøge med, når kroppen og sindet siger: nu stopper du kammerat! Der er grænser for hvad et menneske kan kapere, selvom nogen kaperer mere end andre. Jeg synes styrke er, når vi også kan sige: nu kan jeg ikke mere. Jeg håber virkelig for dig, at du får den hjælp du har fortjent til at komme igennem det her, så du også på den lange bane kan få et godt liv igen. Knus.

Sidst redigeret af Løvinden; 07-11-2017 kl. 17:16.
Løvinden er ikke logget ind   Besvar med citat