Se enkelt indlæg
Gammel 15-06-2009, 18:10   #12
Azfalt
Elsker at være her på K10
 
Azfalts avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-05 2009
Indlæg: 56
Styrke: 0
Azfalt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Julcha Se meddelelser
Have stærke smerter man næsten besvimer af, eller kaste op og er ved siden af sig selv.

Jeg håber jeg snart får en afklarng på hvad der skal ske, og forhåbentlig komme på en smerteklinik.

Som jeg har skrevet i min blog "værste smerte oplevelser", så hænder det da at jeg besvimer på grund af smerter, selvom det er sjældent så hænder det dog alligevel. Når oftest at lægge mig, eller sætte mig med hovedet mellem benene.

Her i foråret efter jeg havde fået blokade som virkede lidt, tog jeg på besøg hos en bekendt jeg ikke havde set i over 4 år, nogle timer senere kort før aftensmad tid, kunne jeg mærke ubehag, som ligefør man besvimer, og skyndte mig så hurtigt som sneglefarten tillader det, hend på nærmeste sofa, hvor jeg så lå 5-10 min og sundede mig. Øvrige tilstedeværende troede først jeg havde fået alergisk reaktion på grund af røgen så det havde vi lidt sjov ud af efterfølgende. Selvom det gjorde allerhelvedes ondt.
Heldigvis var der mulighed for at jeg kunne blive til næste dag, ellers var jeg sansynligvis besvimet i toget på hjemturen.

Har så fået mig til at tænke, om jeg skal eller tør satse på, at det går lige så godt næste gang, jeg vælger at tage på en udflugt.

Sidst redigeret af Azfalt; 15-06-2009 kl. 18:13.
Azfalt er ikke logget ind   Besvar med citat