Se enkelt indlæg
Gammel 04-02-2013, 13:55   #4
joka
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
jokas avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-12 2011
Lokation: Herlev
Alder: 67
Indlæg: 314
Styrke: 13
joka er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af DahlDK Se meddelelser
Hej.

Jeg blev overfald i mit arbejde som taxachauffør for 5 år siden, dengang fik jeg diagnoserne PSTD og angst, jeg kæmper mig tilbage til arbejdslivet ( dog ikke taxa) med en stor vilje og lidt dumhed forstået på den måde, at jeg ikke tog nok vare på mig selv.

Jeg havde forskellige jobs fra 07 til 12. hvor jeg desværre gik ned med stress, som så "tændte" mit PSTD og angst igen, det var i Juni 12 og jeg kan bare ikke finde vejen tilbage igen, jeg har mistet min "bedste" ven i forløbet, da han ikke mener at jeg er syg og at jeg bare prøver på at få lov til at gå hjemme. Jeg har arbejdet hele mit liv, fra jeg var 15 år, er i dag 33 år, og mener selv at jeg har en meget høj arbejdsmoral, hvilket også er grunden til at jeg gik ned, da jeg ikke kan sige nej og hjælper alle.

Er det kun mig, der fra venner og familie møder meget skepsis, omkring om man virkelig er syg eller ej.?

Der er mange der ikke forstår at man kan være syg uden at man kan se det. Det er ikke så forståeligt som hvis du var blind, havde mister et ben osv.

Det er ligesom ude i samfundet
__________________
Ftp fra 01.03.2012
joka er ikke logget ind   Besvar med citat