Emner: nervøs
Se enkelt indlæg
Gammel 12-10-2012, 01:02   #12
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Øhhh medmindre jeg totalt har misforstået noget....så forstår jeg ikke dit skridt her...

Er det korrekt forstået at du har haft din sag oppe ved et pensionsteam og at de har godkendt din sag til at ryge videre til det sidste nævn....pensionsnævnet....altså dem der afgøre om du skal have en førtidspension...

Hvis det er korrekt forstået....

Så er det at skyde sig selv i foden at selv søge en §17....

Jeg mener...du er jo nået igennem det team som sortere alle de sager fra der ikke er fuldt ud oplyste...

Snup noget mere is....bad evt i det...he he sov i det......og vent så lige og se hvad pensionsnævnet kommer frem til...

Det er fuldt ud ligegyldigt om du søger en §17 eller om din sag er kommet igennem pensionsteamet....igennem pensionsteamet...

Det der er vigtigt...det er at du nu får en afgørelse på om du er berettiget til en pension...

Hvis der havde manglet noget...og jeg mener overhovedet noget som helst i din sag....ja så havde de afvist at sende din sag videre til pensionsnævnet....

Hvis du tænker på at nu er det snart det nye år og nye regler....så har du masser af tid..

Din sag skal bare i gang inden det nye år....

Det vil sige at du kan faktisk nå det hvis du søger en §17 på det foreliggende grundlag....ja helt frem til december...men det er jo ikke nødvendigt når nu din sag er kommet helt frem til der den skal være...

Så mit råd til dig skal være...

Så slå koldt vand i blodet og vent på hvad pensionsnævnet kommer frem til...

Jeg ved godt...ja det ved alle der har prøvet det...at vente tiden kan være uudholdelig....og tiden slææææber sig afsted....ens hjerne køre afsted på højtryk...

Men du er kommet frem til sidste instans og det eneste du venter på er selve afgørelsen...

Din sag er fuldt ud oplyst og alt man skal bruge for at træffe en afgørelse....ja det ligger i din sag....

Havde der manglet noget...ja så havde de afvist din sag og bedt din sagsbehandler om at skaffe det de mener mangler...

Det du kan gøre....og bør gøre....det er at spørge efter datoen for hvornår din sag er overgået til behandling efter reglerne om førtidspension....

Denne dato SKAL stå i din sag...og din sagsbehandler SKAL oplyse dig om den....

Så medmindre sagen ikke er nået fra pensionsteamet og helt over til pensionsnævnet...ja så vil du kunne få denne dato oplyst af din sagsbehandler...

Det er fra denne dato at de har 3 måneder til at afgøre din sag....men rolig nu..mange sager går meget hurtigere end det...

Det kommer simpelthen an på hvor mange sager de har....og på hvilket tidspunkt det kommer op til et møde på...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat