Se enkelt indlæg
Gammel 20-03-2017, 21:10   #16
updown
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 19-03 2017
Indlæg: 12
Styrke: 8
updown er ny på vejen
Hej Peter:

Tak for dit svar.

Det er ikke overraskende for mig at man kan tilkendegive fleksjob ordning helt ned til sekunder hver uge, det mener jeg personligt er fejlagtigt og fiasko stempling at give til et menneske, som eventuelt måtte være meget syg på den ene eller den anden måde.

Alting kræver dokumentation i systemet, det er vi totalt enige i. Det er dog godt, og glæder mig at du understreger det, for så ved jeg hvordan, og hvorledes jeg skal forholde mig. Men når jeg jo siger firkantet, så mener jeg også at de såkaldte medarbejdere som arbejder for virksomhed kommunen, følger loven til punkt og prikke, naturligvis, og i min optik er det at dømmes firkantet. I følge min personlige mening så mener jeg at man nogle gange i visse tilfælde burde se forbi loven, hvilket der med garanti også sker.

Chancerne for at jeg får en førtidspension er nok meget lille, det er rigtigt, det er heller ikke det jeg sigter efter overhovedet. Men hvis jeg engang i fremtiden bliver udsat for at få tilkendegivet en førtidspension, så ville det lette mit liv en del.
Jeg plejer altid at sige, at et andet menneske vil aldrig kunne sætte sig ind i hvordan jeg har det. Men ja, vi alle har noget at kæmpe med.

Tak for de links du har sendt, der er noget læsning som jeg vil kigge på.
updown er ikke logget ind   Besvar med citat