Se enkelt indlæg
Gammel 20-03-2017, 13:05   #12
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af updown Se meddelelser
MistyMiss:

Tak for dit svar.
Ja, som du siger, man skal først igennem hele møllen for at udelukke hvad man kan, og hvad man ikke kan. Nu skriver du at du ikke er klar over hvad jeg fejler, og jeg har heller ikke selv oplyst hvad jeg mistænker at fejle. Men jeg har en meget kraftig mistanke om at jeg lider af post traumatisk stress syndrom på grund af tidligere traumer.

Jeg kan sagtens se synet fra din vinkel på sagen, men jeg, uden at lyde deprimeret ser ikke nogen bedring, da ar på sjælen er svære at reparere.
Ja, det er svært at reparere ar på sjælen. At påstå andet ville være at lyve.
Men med den rette behandling, kan det blive nemmere at håndtere disse ar på sjælen.

Du lyder meget velformuleret, og hvis du er lige så logisk tænkende som jeg så prøv at se det sådan her:
Hvis du har et brækket ben, så bliver det ikke nødvendigvis bedre, hvis du ikke går til lægen.
Bruddet vokser måske endda skævt sammen.
Så ville man jo gå til lægen, få henvisning til et sygehus, der kan operere en, og måske rette op på det.

Nu er det et psykisk problem du har.
Dit "brud" er vokset forkert sammen, da du har gået selv med dine traumer i lang tid. Derfor har du nu fået en henvisning til en psykiater, der måske kan hjælpe med at rette op på bruddet.

Så giv behandlingen en chance, måske kan den gøre at det kommer til at blive bare lidt bedre
De er jo trods alt uddannet til at hjælpe, lige som kirurgen der er uddannet til at operere
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat