Se enkelt indlæg
Gammel 29-09-2010, 17:13   #693
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Søborg d. 29.09.2010Borgmester
Karin Søjberg Holst
Rådhuset
2860 Søborg

Kære Borgmester


Hvad er Borgmesterens begrundelse for, at jeg som ufrivilligt handicappet, skal tværes helt ud fysisk, psykisk som økonomisk?

Hvorfor skal jeg ”gå planken ud” , når jeg ikke har begået noget lovbrud, eller begået andet kriminelt mod Gladsaxe Kommune?

Resultatet af at kommunen ”løj” om mit handicap/funktionsniveau er…

1. at jeg er blevet sat 20 år tilbage rent fysisk, tilbage til kørestolen permanent,
2. at jeg er registreret i RKI med gæld til Bank på ca. 600.000 (hjælperløn/renter)
3. at der kører inkassosag fra Danske Bank på grundlag af dette,
4. at jeg skylder 39.800,00 kroner for nedbrudt gasfyr – som et WWS firma den 23.12.2009 opsatte for, at jeg ikke skulle sidde og fryse jul og vinter, (afslag på hjælp fra kommunen, der har bragt mig i gæld)
5. at jeg har brugt udbetalt pensionsopsparing til, at få lagt nyt tagpap på bolig.

En inkasso gældspost fra lønkonto på lidt over 52.000,00 kr. er afviklet hos SKAT, der ikke kan gøre udlæg i bil og ejendom, der er købt for min ulykkeserstatning.

Derfor må jeg atter engang henstille til Borgmesteren om omgående, at standse denne urimelige og chikanerende pengeinddrivelse, der er blevet til på grund af kommunens nådesløse misbrug af lægekonsulent!

Venlig hilsen


Benny Gerhard
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat