Se enkelt indlæg
Gammel 26-08-2017, 10:39   #17
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Bricko Se meddelelser
Hej. Nu er jeg jo efter laaang tid endelig kommet i praktik i det her jobafklaringsforløb! Jeg har en massiv fornemmelse af, at jeg aldrig kommer videre i dette system uden dette forløb. Jeg har set frem til det, og glædet mig til at føle mig en smule "normal" og "sund" ifht at passe et job på de få timer jeg skal starte på (3 x 3 timer).
Men jeg er ret chokeret over hvor LIDT jeg rent faktisk kan overkomme. På sigt kan jeg ikke klare 3 timer på een dag. Nu har jeg haft ialt 5 mødedage, og de 2 dage er jeg gået hjem efter 1,75 time og 2 timer. Jeg har ikke arbejdet fuldt ud i den tid. Heller ikke de dage jeg er blevet tiden ud, har jeg arbejdet fuldt ud. Jeg har forsøgt at "spare" mig selv, så jeg kan finde energi til hele dagen (både ifbm job., men også privat).
Nu er mit spørgsmål; er det den rigtige måde jeg gør det? Jeg vil SÅ gerne afklares hurtigst muligt, så jeg er bange for at få mit forløb forlænget, eller smidt på kontanthjælp, fordi jeg finder det rigtigst at gå hjem, når min energi er brugt, og jeg får smerter. Jeg skriver en "dagbog" der er meget i "overskrifter" ang. mit liv og "arbejdsdage".
Håber på svar fra jer, da jeg vil ud af det her system snarest!
Ja, du gør det helt rigtige når du møder op, så vidt du på nogen måde er i stand til det, og siger fra når du ikke kan klare mere.

Nogen bliver hellere hjemme og sygemelder sig, og så kan de komme io den ene praktik efter den anden fordi kommunen ikke kan vurdere deres arbejdsevne.

Det er super fint, at du skriver dagbog, hvis du mangler inspiration kan du måske bruge noget fra denne tråd: http://www.k10.dk/showthread.php?t=9...ghlight=dagbog

Det er en god idé, at aflevere kopi af dagbog til sagsbehandler og evt. jobkonsulent hver eller hver anden uge.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat